ceesenies.reismee.nl

Dag 157 - Claro is Ceeso

Zo, de lessen zitten erop, de broodjes zijn gebakken, de surfplank staat terug in de kast en de rugzakken zijn weer ingepakt. Na een regenachtige opstart hebben we de afgelopen weken vooral onwijs genoten, veel belachelijk leuke uitstapjes en nieuwe vrienden gemaakt (zie foto's Costa Rica)  Bij het afscheid werd zelfs bijna een traantje weggepinkt, maar wie ons vooral zullen missen zijn waarschijnlijk de mensen van 'Bread and Chocolate', dankzij wie wij inmiddels met vreugde kunnen melden dat wij in blijde verwachting zijn van een chocoladebaby.  Ach...wat zullen we zeggen, het was een goeie tijd! Maar ons vliegtuig vertrekt en wij willen graaaaag mee, want onze volgende stop is Buenos Aires, woehoe! ¡Hasta Luego! cees en ies ps: We zijn ook nog Oscar (die van het brood bakken) naar school wezen brengen in Panama, waar we een paar leuke dagen 'vakantie' aan overgehouden hebben; duiken, fietsen, zeesterren, harpoenvissen...

Reacties

Reacties

Jonathan

Ha!
Nu ben ik gewoon de eerste!
Ik wens jullie superveel plezier in Argentinie! En Queso, ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Maar na die schuddende konten van gisteren zag je er toch al een stuk beter uit :)

Jarik

Heul veel plezier in Argentinie, mooi land lijkt me!

Gert-Jan

verhalen om jaloers van te worden!! Ik zou er graag bij willen zijn..............en dat gaat dus ook gebeuren. Nog een weekje en wij komen jullie een poosje "pesten".
Tot volgende week. Hasta Luego (of zoiets...)

Jo

Zo ik ga nog even foto's kijken! Veel plezier in Argentinaaaa!! xx

Peter van den Broek

Leuke verhalen geniet er van en de groeten
vanuit een regenachtig Alphen aan den Rijn

opa en oma

heel veel plezier in argentinie,probeer maar alles eruit te halen wat er inzit,dat is jullie wel toevertrouwd.we zijn zo trots op jullie.liefs opa en oma.

pietertje

Ha ome cees en tante ies, we missen jullie echt heel erg!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben de kaarten ontvangen.
Kus Pietertje

P.s volgens pieter wonen jullie nu op een piraten eiland.

Oscar

Ik mis jullie wel hoor. Hier gaat het ook heel chill maar ik was graag nog een keertje gaan harpoenvissen.

Marja de Bruine

Beetje late reaktie, maar we hadden problemen met de computer. Maar hij doet 't weer. Leuk om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Hier ook alles goed, alles weer een beetje rustig ook na alle verhuizingen. Wij wensen jullie verder nog een mooie tijd en vooral ook veel plezier met je ouders.

Femke

ook ik een late reactie.. had geen problemen met een pc maar gewoon slecht opgelet =$ hoe is het nu? in chili! woow.. waar gaat de reis nu heen? suuuper veel plezier zie je op de reunie haha xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!