ceesenies.reismee.nl

Dag 3 - Ready? Set? Go!

En we zijn weg! We slapen nu bij Victor, een vriendelijke Portugees (in Londen) en, om jullie gerust te stellen, hij woont precies in een wijk waar (nog) geen rellen zijn geweest. We horen wel superveel sirenes en zien veel politie en hun helikopters, maar verder merken wij er eigenlijk niks van. Morgen pakken we het vliegtuig naar New York! Tot volgend jaar!!!! Cees en ies ps: een speciaal bedankje aan alle meefietsers en uitwuivers op Hoek van Holland!

Reacties

Reacties

Marielle

Gelukkig dat jullie in een 'veilige' wijk zitten. Goeie vliegreis!
liefs marielle

Gert-Jan

Hallo reizigers. Goed om te horen dat alles ok is! Er wordt in Nederland zelfs geadviseerd aan reizigers om extra alert te zijn, i.v.m. de rellen.
Goede vlucht naar NY morgen.
GJ
PS Cees: Met mijn pu's en su's gaat het vooralsnog goed.

Meneer Toet

Waar blijven de foto's? ;-)

Amy

goed om te lezen dat alles okey is met jullie.
Veel plezier met de vlucht morgen naar New York!!

Ik zie jullie over 2 weken daar:)

-xxx-jes Amy

P.S. mama en ik gaan naar de show van Nate Berkus we hebben kaartjes!!!!!! echt zo gaaf:D

Mar

Nou, fijn om te horen! Het nieuws staat bol van de rellen in Londen en dan denken we nu toch gelijk aan jullie... Het was super leuk om uit te zwaaien! Op naar New York..

Pixel

Haaay!
Geen speciaal bedankje voor ons? We zijn op alle drie jullie afscheids-etentjes geweest!! Dat kunnen niet veel mensen zeggen :P
Mooi dat het goed met jullie gaat, veel plezier morgen en drink een lekkere starbucks op me in NY!
xxxx Pixel en fam. ;)

Cees de jong

O ja een extra applaus voor pixel fam!!

Karin

Wilde nou niet direct de ongerustheid boven laten drijven..
Maar al die woeste beelden vanuit London brachten geen rust! Morgen lekker naar die grote appel, fijne vlucht!!
Was fijn/leuk dat uitzwaaien!!

maartje

eertse stickertje wordt op de kaart geplakt!
goede vliegreis!
fijn dat jullie niet bij de rellen in de buurt zitten, we waren een beetje ongerust!

SannedewoestevrouwuitLeiden

Heeey leukerds,

Het was allang begonnen maar nu begint het echt! Jongens snel weg uit het gevaarlijke Londen en lekker relaxen in NY, whoeoeoeohoeoeoeoeo ik wil er graag een beetje van meepikken en genietze daar!

Kuskus San

Peter

Hoi cees ,
Geniet er van en maak er wat moois van
ik blijf jullie volgen

Peter

opa en oma

de kop is eraf we zijn blij dat jullie uit londen weg zijn.we hebben aan boord alle berichten gevolgd.nu maar genieten van new york.onze vacantie zit er helaas weer op.liefs opa en oma.

Uncle John

lekker naar de big apple, have fun, and check out Joey Ramone Place. ergens tussen Bowery en E-Street. of het Hollywood cemetary, daar staat een monument van Johnny Ramone, anyway have FUN. grtzz, uncle J and auntie M.

Joranne

Ooohhh oh oh! Willen jullie een foto maken van de bada bing in NY??
Ik heb jullie een mailtje gestuurd met foto van de gipsbuik!

marion

ik ben aan 't aftellen om ook een grote hap uit de big apple te komen nemen. is het erg warm daar of goed uit te houden??? jullie kamer is erg stil nu, en dat voor zo lang..........maar breng maar veel leven in de brouwerij daar!

Simone

Lieve Cees en Ies,
Wat jammer dat ik jullie niet heb kunnen uitzwaaien, ik wist er niks van.
Alsnog heeeeellll veel plezier en geniet!! Ik zwaai nu extra hard!

Liefs Simone

Arthur Haasbroek

Hoi Cees en Ies,

Heel veel plezier, geluk en gezond verstand.
Maak er een mooie tijd van.
Als je terug komt zal ik een lekker koppie soep maken.

Groet Arthur

Mar

Ik weet niet hoé jullie het doen?? Maar; rellen in Londen, aardbeving in New York, en nu een orkaan op komst???? Wat een energie gaat er van jullie uit!!! Hoe gaat het verder na de "stilte voor de storm"??

XX Mar.

joranne

Zeg....waar blijft het volgende bericht????!!!!
Die blog 'Stilte voor de storm' is wel heel letterlijk genomen zeg....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!