ceesenies.reismee.nl

Stilte voor de storm...

Nog 9 weken, nog 62 dagen, nog 23 werkdagen voor ies, nog 19 vierentwintig uurs diensten voor cees. Als geduld echt beloond wordt, moet ons nu na 3 jaar sparen en aftelkalenders wel iets heel moois te wachten staan.

Wanneer gaan jullie ook alweer weg?

1 augustus!

Wat neem je dan allemaal mee voor een jaar?

Hetzelfde als voor 2 weken. Plus een extra geheugenkaartje.

Waar gingen jullie ook alweer heen?

Van Noord naar Zuid Amerika, misschien naar Nieuw Zeeland, misschien naar Australië, maar zeker weten naar China en met de trans Mongolië express naar huis.

Waarom gaan jullie niet naar Afrika?

Omdat zelfs een jaar niet oneindig is.

O, dus jullie komen wel weer terug?

Uhmmm..........

Vul hier rechts je email adres in als je ons wel wilt volgen, maar niet met ons mee kunt reizen.

Cees en ies

Reacties

Reacties

Jorrit en Joranne

Wij volgen jullie!!!

Mar

Echt fijn dat jullie nu af kunnen gaan tellen..! Maar eerst nog een feestje vieren om gedag te zeggen. Ook iets om naar uit te kijken! Ik hou d'r van!

Amy

Ik ga jullie zeker volgen!!!!!

opa en oma

wij hopen veel mooie verhalen van jullie te krijgen,en mooie foto,s natuurlijk.

tante An

Hie hie
maar eerst een feest op 2 Juli
ik kom, maar met wie
weet ik nog nie

marion

ik vind 't léuk !

cees

hierbij doe ik de groeten aan whooley!

Mar

Wel even aanpassen hoor jonguhh!! Vertrek is dus niet op 1 maar op 8 augustus.. Niet geheel onbelangrijk voor de uitzwaaiers!!

Jennifer

Ik ben er klaar voor, kom maar op met die reisavonturen! Over een weekje is het al zo ver :)

john konings

een goede reis en een superjaar toegewenst. volgend jaar weer een reunie bbq? gr. John en Marilyn

jorn

potje warhammer? nee geintje hoor! hoe is het daar makker en makkerin? het klinkt allemaal heel spannend en leuk wat jullie doen! geniet ervan jullie hebben het verdient!
Jorn.

Edith den Hollander

Klinkt tof jullie reis en wat jullie allemaal doen en beleven.! Die vrijheid enzo, heerlijk!! Het verslag is ook geinig en leuk om te lezen. Goede reis verder en ben benieuwd naar jullie volgend verslag en foto's! Groetjes, Edith (Receptie)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!